Fredagshälsning från Harry!

Hej alla mammas läsare!
Idag har hon inte tid att skriva, eftersom vi åker till Stockholm imorgon och det måste packas en massa saker. Hon springer runt och mumlar "hur kan en sån där liten behöva så mycket grejer", men jag fattar inte vad hon pratar om. Katten ska ju inte med! ;) Jag leker lite med datorn själv under tiden, och vill skicka en fredagshälsning med den här bilden:


Bra att ha blöja om man har ett läcker(t) huvud! :) Skyll min dåliga humor på min morfar!

07:15 går tåget imorgon, och det ska bli spännande att se mina föräldrar försöka vara vakna och trevliga den tiden!

Ha en bra helg!
Kram från Harry ♥

Kommentarer
Postat av: Floosan

Trevlig resa!

2010-05-07 @ 10:28:37
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Fia

Längtar efter att träffa er alla imorgon :) ska bli en toppenhelg!

2010-05-07 @ 20:26:04
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0