I feel a crisis coming over me

Kan vara att arbetet snart ska in, kan vara instormande PMS, kan vara att jag har så satans tajt schema på dagarna att jag räknar minuterna som ska delas upp till varje sak, men det kan också vara att jag ska springa/jogga/lunka vårruset imorgon och förkylningen är total. Kanske den berömda kaosblandningen. Känner mig INTE redo alls för Vårruset, och det gör mig vansinnig. Det var ju liksom imorgon jag skulle springa 5 km på asfalt för första gången ordentligt. Ett sorts inträdesprov till Midnattsloppet. Känns som att han den där... Hon den där... Eh... Ja någon stor kändis inom joggning(!) kommer stå vid starten i Göteborg och när jag går in på området så kommer h*n tända massa lampor som börja blinka och ett högt larmljud kommer få alla att vända sig om blänga på mig. "Du är inte GODKÄND att springa på asfalt! Vad gör du här???" Jo jag är störd. Jag vet.

Arbetet går ju faktiskt bra, så jag borde inte nojja om det. På måndag har jag hela dagen på mig att fixa till inledningen och sammanfattningen, och det borde inte ta så lång tid. Sen är det en hel vecka kvar tills arbetet ska vara inne. Värsta semestern.

Idag har vi varit hos Iris & Theo, tillsammans med K & A. Jag tog faktiskt en massa bilder på buspojkarna, men orkar inte lägga upp dem idag. Det var i alla fall mycket trevligt, och vi ska ses snart igen!

Idag har jag också införskaffat present till T som fyllde 1 år igår!! Det blir något smaskigt! ♥ Vi får boka in en dag nästa vecka att ses U!


Harry och T i januari. Vilka småfisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0