Johanna vs. Löpning 1-1

(Jag räknar förra rundan som att löpningen tyvärr vann över mig)

Wohoo! Igår tog jag en löprunda på 4,2 km, och det gick super! Helt plötsligt kunde jag springa MYCKET längre åt gången än vad jag kunnat tidigare. Det blir kanske lite varannangångskänsla nu i början när musklerna håller på att träna upp sig? Jag känner av i mina benhinnor och alla små muskler i smalbenen att löpningen tar hårt, men det lustiga var att jag igår kände av dem mindre när jag sprang än när jag gick. Hejja! Det är skönt att komma hem totalt genomsvett och få stretcha ordentligt! Jag har saknat att träna såhär bra.



Idag ska jag cykla till jobbet, för att varva träningen lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt :)

2010-05-15 @ 01:43:29
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0