Köpmani!

Presentkort måste ju vara den allra bästa presenten att få! Idag har jag handlat för några få hundralappar av mina egna pengar, men för många av andras!

På TeamSportia hämtade jag ut min nummerlapp till Vårruset, och passade på att lätta upp jogg-garderoben lite. Det blev ett par 3/4dels tights, och en ny lila funktionströja från Reebok(fanns inga bilder på hemsidan tyvärr).

På Kjell&Company blev det en:

Mp3 spelare(svart)

och tillhörande:


Egentligen för iPod men en sån har jag inte... Lite spännande att TS hade en nästan identisk som kostade 349 kr, och denna hos Kjell kostade 79 kr. Lite skillnad på pris!

Sen gick vi till Ur&Penn och justerade min nya klocka:

Jag köpte en vit, fast mitt armband är genomskinligt. Jag älskar de här klockorna!

På Åhléns köpte vi nytt till Harry:

De här sköna byxorna, fast i rött (bilderna vill inte finnas idag tydligen...)

Vi köpte också en skitsöt body med TreKronor på, en vit och blå-randig tröja och en lilarandig tröja med rockande småkryp på. Ingen av dessa ville finnas med på bild heller.

I ♥ shopping!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0