Mitt i prick!

Jag har verkligen turen att ha fått en bra handledare till mitt examensarbete. Hon är genuint intresserad av det jag skriver om, hon kommer alltid med nya idéer som känns relevanta, hon är superbra på konstruktiv kritik, och hon är inte allvarlig. Jag kan berätta att jag känner mig totalt förvirrad i texten just nu, och då skrattar hon bara och säger "ja det är ju så en period i alla arbeten". Underbart! Efter mitt handledningsmöte idag känner jag mig verkligen peppad, precis som jag önskade. Jag har med hjälp av henne hittat 2 nya böcker att använda och få nya vinklar ur, och det behövde jag! (Plus att hon såg en bild på Ombra och sa att hon var fin, sånt hjälper ALLTID!)

Nu skiner solen in på min arbetsplats där jag sitter, så jag ser knappt vad det står! Det betyder: dags för lunch! Får nog bli att köpa med något hem idag!

/en mycket gladare och lugnare lärarstudent

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att höra/läsa!!

2010-05-05 @ 20:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0