SATC 2

Jag kunde inte sagt det bättre själv:

Okej... filmen. Jag älskarälskarälskar SATC så filmen var absolut bra, men för övriga tittare var den väl... sådär. Några konstiga scener - som typ karaoken som slutade i allsång - var så pinsamt dåliga att man sjönk ner lite i biostolen. Och vad handlade filmen om? Vanligtvis finns det alltid någon "plot", något som är filmens hjärta och huvudämne. Här var det mer som att få ett telefonsamtal om vad som hänt sedan sist. Å en dokumentation av en osannolik semester. Spretig handling och en SJP som såg jättegammal ut. Men ändå såklart älskvärd om man gillar serien!
Å just for the record, så smärtar det mig oerhört att meddela att den inte är någon femplussare.

Av Maria. SJP såg riktigt gammal ut, och stundvis också sådär orange-spray-on-tannad vilket aldrig är snyggt. Filmen var ingen besvikelse (för mina förväntningar var låga), men som sagt heller ingen höjdare. För den som undrat "vad som hände sen" och inget mer. Helt klart ok att se på DVD med tjejkompisarna dock. Att behöva betala över hundringen var lite väl dyrt tycker jag.

Den får  klackskor av 5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har inte sett SATC alls så har ingen aning om nåt :)

2010-06-04 @ 03:16:22
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0