Skansen, Gröna Lund och shopping!

Jag har väl helt tappat skallen! När Harry fyllde år så fick han ju massor av fina presenter, men den allra bästa kom från mina föräldrar - och den har jag ju glömt att berätta om!

Vi hade ett tag innan vetat att vi var uppbokade helgen 8-9 maj, men inte fått veta varför. Jag var vansinnig såklart, kontrollfreak som jag är. På födelsedagen uppbådade sig dock hemligheten, och det var en resa till Stockholm! ALLA ska med dessutom! Mormor, morfar, moster, morbror, moster Fia, Henki, jag och Harry. Vi ska besöka Skansen, Gröna Lund, shoppa lite nya vårsandaler till lilleman, och bara njuta av sällskapet! Jag längtar verkligen! Vi ska bo på fina hotell Amaranten, och resan dit blir med tåg. Harrys första tågresa! Jag har lovat honom att vi ska kleta prickig korv på fönstrena á la Lotta på Bråkmakargatan, även om mormor genast la in ett veto.

Renbebis som är nyfödd på Skansen!

Är det inte världens bästaste och mysigaste present? En hel helg med familjen! ♥

Kommentarer
Postat av: ulli

Gud va härligt för er! Å va kul att hela familjen följer med! Hoppas bara att Harry gillar att åka tåg då, annars kan det bli några långa timmar för er ;) Ses på torsdag! Kram..

2010-05-04 @ 19:07:08
Postat av: Anna

vilken härlig present =)

2010-05-04 @ 23:28:02
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0