Stockholmsbesöket!



Resans roligaste: Sofia blev utsedd till hövding över resesällskapet på Skansen. Mer får jag nog inte berätta... :)
Resans citat: Av en pappa utanför Skansen - Vi får ta ut pengar. Det är så tråkigt att plasta genom hela Skansen... Haha!
Resans sämsta 1: Att jag blev så hysteriskt åksjuk på resan upp. Fick sitta och blunda och bara andas för att inte kräkas, och då är det inte roligt... 
Resans sämsta 2: Skansens Terass(restaurang) som vägrade låta oss ha Harry med in i vagnen när han sov. Idioter!
Resans bästa näsa: Vi är påväg ut från Centralstationen, och jag säger - Åh, det luktar Lushtvål! 20 meter bort visar det sig att det ligger en Lushbutik. Jepp, I know my soap... 
Resans bästa köp: En vit JetSet-klocka som var på rea bara för att det var Idoluttagning just den dagen! Jag älskar de klockorna, och min svarta har gått sönder för att jag använt den för mycket!
Resans kändisar: Erik Gadd, Carl-Jan Granqvist, Figge Norling... och någon mer som jag glömt!
Resans toppresare: Harry. Han grät 7 minuter totalt på hela resan, och det var de sista 7 minutrarna innan vi kom in på Karlstad Station. Han har varit så galet snäll, somnat i vagnen lätt som en plätt, ätit allt möjligt nytt utan att strejka, och sov ordentligt trots att spjälsängen var som en tvättkorg med ihopknölad madrass i botten. Bättre unge att resa med finns inte!
Övrigt: Tack MQ för era fina och stora skyltfönster i butiken vid Sergels Torg. Vi gillade att få gå förbi er. Flera gånger...

Tack så mycket för den fina helgen ihop!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0