Att vara naken mitt i vintern

Jag kan säga att det INTE är många som kan låta bli att glo när vi är ute och går med Ombra nuförtiden. Hon har alltid varit en fryslort, och så fort det blir mer än 5 minusgrader så slutar hon att lyssna och bara försöker springa hemåt igen. Därför har vi under åren skaffat lite olika utstyrslar, och jag antar att folk tycker att det är underligt med "kläder" på en stor hund. Ombra har ju faktiskt nästan ingen päls alls på magen, så det är inte så konstigt att hon blir kall!

Nu när det är under -10° så har hon sin stickade tröja:

När det fryser på ordentligt har hon sin bedårande fleece-overall:
Här äter hon snö, därav den vansinniga mördarlooken i ansiktet. Brainfreeze kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

MEN GUD! Asbra ju! Vart hade du köpt den?



Madelene & Doris

2010-11-26 @ 13:23:33
URL: http://blogg.gd.se/doris/
Postat av: Madelene

Haha, nu läste jag inlägget också... Känner verkligen igen det där med att springa hem igen. I går hade jag Doris lös (ingen bra idé i snöstorm) och helt plötsligt bara bestämde hon sig för att det räckte. Hittade henne vid ytterdörren några minuter senare...

2010-11-26 @ 13:26:55
URL: http://blogg.gd.se/doris/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0