Varför jag och Henki aldrig bråkar*

*Eller är arga på varandra mer än 5 minuter åtminstone...

Jag: (pratar om morgondagen) för då blir det så. Det kommer du väl ihåg?
Henki: Nej! Det har du aldrig sagt!
Jag: Jo, men du lyssnar ju aldrig!
Henki: Det är ju för att du aldrig säger något.
Jag: Det gör jag visst - men du lyssnar inte.
Henki: Men du säger ju ingenting!
Jag: Men du lyssnar ju inte! *stannar och funderar* Vad är det för film?
Henki: *funderar* Jag vet inte. Känns som en svensk, men jag kommer inte ihåg vilken. *funderar ännu mer*
Jag: "Du lyssnar inte - men du säger ju ingenting - du lyssnar inte". Vad farao är det för film???
Henki: Yrrol?
Jag: Ja!!! De där två på muren! *glad igen*

Man ska inte ta saker så allvarligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0