En kärleksresa tack!

Om 3 månader, den 19 januari, firar jag och Henki 10 år tillsammans. Helt sanslöst! Tiden går fort när man har roligt! Jag har börjat fundera lite kring vad vi ska hitta på, men har inga bra idéer. :) Det enda jag vet är att vi inte vill åka jättelångt(ingen charter tex), och inte vara borta mer än en helg. Tidigare år har vi varit på Hennickehammar, Selma Spa, Sälen, hyrt lyxsvit på hotell här i stan, eller bara myst hemma med middag. Men, 10 år känns ju väldigt speciellt så något lite extra vill jag ju hitta på! Budgeten är inte enorm, men vi får passa på att önska oss små tillskott i julklapp! :)

Vad är era bästa restips för en kärleksfylld weekend? ♥

Kommentarer
Postat av: Soff

En weekend i London, Paris eller Spanien. Oui! :) torsdag till söndag. Puss

2010-10-20 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0