Ett litet fredagsrus*

Jag kommer på mig själv med att sitta här med ett litet flin på läpparna. Trött som en blå babian, men ändå lite lycklig. Varför vet jag inte riktigt, men jag har bara en sån där "jag mår bra"-känsla som puffar på i bakgrunden. (Nej, ingen bulle i ugnen!)

Den här veckan har varit allt annat än lätt och trevlig. Jag har haft saker att hänga upp mig på, om man säger så. Ändå har jag inte gjort det. Jag skulle kunna göra en lång lista på varför jag inte skulle vara glad, men den behåller jag i huvudet istället.

Det gick så himla bra att rida hästen. Yes! Jag har gått ner 2 kg till. Yes! Jag kan knäppa skärpet ett hål hårdare. Yes! Jag börjar trivas och må bra i min kropp igen. Yes! Jag har umgåtts mycket med min fina familj under veckan. Yes! Jag har många människor omkring mig som jag tycker om och mår bra av. Yes! Jag trivs på jobbet. Yes!

Pajas och glädjespridare!





*Ingen alkohol inblandad!

I skrivande stund (22:42) bestämmer sig grannen att börja borra i väggen! What the hell?! Vilka borr-behov kan man ha såhär sent en fredagkväll? Och nu vaknade Harry också. Grejt! ;) Där fick jag för att sitta här och vara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0