Hemliga tomten

Under helgen drog vi årets version av hemliga tomten hemma hos mamma och pappa. I vår familj har vi nämligen kommit till insikten "kvalité framför kvantité" när det gäller julklappar. Vi har därför ett nästan idiotsäkert lappsystem, där namnet som står på lappen som man drar är den man köper julklapp till. Namnet är dock hemligt som bara attan, så inte förrän på julafton vid klapputdelningen får man reda på vem som är ens hemliga tomte. Hajjar ni? Vi har en bestämd summa att handla för, och eftersom vi drar lappen redan nu så har vi nästan 2 månader på oss att hitta den perfekta julklappen till bara den vars namn man drog. Förstår ni vad skönt? En julklapp att köpa och lägga ner energi på!

Familjen var samlad!

För Henki brukar det inte spela någon roll när vi drar; han köper sina julklappar dagen innan ändå. Jag har dock redan bestämt vad min hemliga julklapp ska innehålla, och är riktigt nöjd för jag tror att det passar personen alldeles perfekt. Synd bara att jag inte får berätta! :P

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha! Vad slö jag ser ut :D

2010-10-28 @ 22:15:04
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0