Oh crap!

Där sitter jag på toa och gör min business, när Harry dundrar förbi och börjar trycka på alla tvättmaskinens knappar samtidigt. "Ge dig. Kan jag få sk*ta i fred eller?" väser jag. Han knallar iväg, men återkommer såklart ganska snart igen. Då får jag snilleblixten att dra fram tvättkorgen så att han inte kommer fram till tvättmaskinen (tjejer kan göra två saker samtidigt!). Bebin tittar på hindret som står mellan honom och alla knapparna. "Uuuuu!!" säger han ilsket, tvärvänder och springer ut. På utvägen hinner hann dock stanna och släcka lampan, och stänger sedan dörren efter sig. Kvar sitter jag i totalt mörker. Don't mess with the baby. Tur att man är rutinerad och hittar ändå!



Ja, lampknappen alltså... ;)

Skitenkel lösning på ett skitlitet problem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha! Klurigt!

(Slut på toapapper? ;P )

2010-10-06 @ 23:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0