Ombra Förstöraren

En av rasen Grand Danois största "ovanor" är att de bäddar. Det har jag skrivit om tidigare när jag varit vansinnig på att hon löper och är skendräktig. Ombra bäddar oftast nuförtiden när hon är understimulerad, och det blir hon ganska lätt. När jag säger bäddar så är det ju heller inte bara att gräva lite med tassarna som gäller:

(Det är inte första gången hon lyckats gräva hål i sittdelen.) Om ni som varit här någonsin undrat varför vi har så sunkiga soffor, så är det för att det inte finns någon vits att köpa nya... :) En utråkad hund senare så ser alla ut såhär.


Att lämna hunden ensam i bilen under 20 minuter med leriga tassar var heller ingen smart idé:
Hela baksätet fullt i lera... Tur att vi har lädersäten som går att torka av! :)


Men jag älskar min vovve! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, jobbigt :( Tur att han är älskad ;)

2010-10-14 @ 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0