Pickles & Mayo

Som den sanna chipsfantast jag är, så dedikerar jag ett helt inlägg till denna underbara snackssort. :)

Vi var ju helt enkelt tvungna att prova den nya smaken "Pickles & Mayo" nu när den kom. Jag tyckte dock att det lät riktigt äckligt - men så sjukt nyfiken att jag inte kunde låta bli.


Jag trodde att Pickles-smaken skulle smaka inlagd gurka, eftersom det oftast är det som ordet Pickles syftar till. Chips med inlagd gurka-smak låter inte särskilt gott... Däremot så betyder det i detta fallet vinäger-smak, vilket jag älskar. Detta vassa ihop med den mjuka Mayo-smaken blev en riktig hit!

Smaka ni med, och rösta sen här för att smaken ska vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0