Vuxenmiddag

Ikväll firade vi lite olika saker ihop med J&S över en middag på stan. Eftersom vi är wild and crazy stannade vi borta från våra barn i nästan 2 timmar. Herregud! Jag åt hjort som var så blodig att den i princip nästan fortfarande var ute och skuttade i skogen. Till det tog jag ett glas rosé som gjorde mig lite glad i 5 minuter, sen blev jag lite illamående, och nu är jag tillbaka till nykter. Sen avslutade vi med lite glass, kolasås och sockervadd. Yey! Nu kommer jag vara vaken till 05! Lagom till att Harry börjar vakna...

Eftersom jag inte orkade tvinga sällskapet att ställa upp på gruppbild för bloggens skull, så får ni en överentusiastisk mamma(utan blåtira!) och tjock bebi.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Soff

Hade lätt ställt upp. Bildbevis på att jag faktiskt varit ute. En gång under hösten. Till nio... ;D Tack gosan för idag. Mer sånt för oss 30 plussare... heh. PoK

2010-10-02 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0