Buzzadorkampanj: Pampers


Pampers Active Fit, Pampers torraste blöja, passar barn som hellre kryper, hasar, hoppar eller rullar än sitter still. Därför behöver de en blöja som sitter still utan att röra sig eller åka snett. Pampers Active Fit har:
♦ Superhäftande fästsystem
♦ Ordentlig stretch kring sidor och ben
♦ Smal gren för bra passform

I Pampers Active Fit finns numera också en högabsorberande kärna, istället för den fluffmassa som de använt innan. Den högabsorberande kärnan suger upp till 25 gånger sin egen vikt, och därför är Pampers Active Fit Pampers torraste blöja!


Jag har såklart testat Pampers Active Fit på Harry. Tyvärr skickade de bara ut storlek 4 till alla, och Harry har normalt storlek 5, men han kan ha denna fortfarande. Jag tycker att de sitter väldigt bra (trots liten storlek) och just tunnheten är helt oslagbar. Med andra blöjor kan rumpan bli stor och bullig, men med en Pampers Active Fit så känns det inte att han har den på. Vi brukar använda Pampers annars också, just av den anledningen att de är tunnare. Eftersom proverna vi fick är lite för små har vi inte provat dem på natten, men på dagen fungerar de utmärkt!

Jag kommer att dela ut blöjor till er som vill ha (på Öppna Förskolan nästa vecka till exempel), annars kan ni bara höra av er här på bloggen så ser jag till att ni får!

Jag skulle bli jätteglad om ni föräldrar till blöjbarn ville svara på lite frågor:
1. Vilket märke på blöjor använder ni? Varför?
2. Vad är viktigt för er när ni väljer blöjor?
3. Vad är viktigast av torrhet, pris, passform?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0