God natt!

Dagen har bjudit på:
♥ "Vi tycker att du är väldigt bra." En skön kommentar att få andra dagen på jobbet. Godkänd liksom. De är väldigt nöjda - och jag med.
♥ Ofriska ögon. Henkis ögon är långt ifrån friska. Långt. Imorse fick jag leda min blinde man till badrummet för båda ögonen var igenkletade med gulgrönt var. Bara så att ni vet.
♥ Ridskola. Jag fick hoppa in och vara lite extramamma - och hade väldigt roligt. Bäst var när ridläraren frågade om jag var A's syster. A är 8 år, så då borde jag ju ha sett ut att vara i en rimlig "systerålder" snarare än 20 bast äldre... Yes! ;P
♥ Gråt vid lämning. Jepp. Nu har Harry hajjat det här med "hejdå", och tycker inte alls att det känns ok att bli lämnad. Han gråter i ungefär 30 sekunder, men det hinner ändå göra ont i hela kroppen.

Najti najt. Dånt let te beddböggs bajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0