Lite oväntat var det ju...

...att Henkis pengar från Försäkringskassan skulle komma idag. Vem farao får "lön" den 14e? Vi blev i alla fall jätteglada över den inte minimala summan, och passade på att åka och storhandla direkt. Spara är för torrbollar liksom... Jag blev också lovad att få köpa ett par nya stövlar (Nej, INTE gummistövlar. Det är en trend jag INTE tänker haka på. Lagom irriterande redan att folk går runt i ridstövlar och ridbyxor på gatan.)

Mina gamla stövlar:

Kan också kallas regnstövlar, eftersom de fyller sig själva med vatten underifrån när det regnar.

Jag kikar lite på:
Från DinSko.

Som att stoppa foten i en nallebjörn. Från Skopunkten.

Lite ridstövelskänsla, men ser väldigt varma och sköna ut! Från Skopunkten.

Kommentarer
Postat av: Fia

Lätt att den sista va snyggast!! :) heja hästfolkeeet!! Vi har ju våra svarta leggings-ridbrallor ju :P

2010-09-14 @ 22:32:25
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0