Utmanad!

20 sanningar om mig själv:

1. Jag är hysteriskt mörkrädd. 
2. Jag kan prata med djur.
3. Jag har väldigt höga krav på mig själv.
4. Jag är väldigt bra på att lyssna.

5. Jag blir bara full i 5 minuter.
6. Jag hatar att laga mat.
7. Jag sa inte "jag älskar dig" först till Henki.
8. Jag är inte nöjd med min mage och mina lår.
9. Jag är mest nöjd med mitt ansikte och mina bröst... :)

10. Jag tänker rösta rött.
11. Jag är beroende av chips.
12. Jag är allergisk mot alla frukter utom banan och apelsin.
13. Jag är jättekittlig.
14. Jag är tydligen ilsken på morgonen (tycker Henki...)

15. Jag är nästan aldrig spontan. Skittråkigt.

16. Jag har väldigt bred musiksmak.
17. Jag försöker göra en god gärning varje dag.
18. Jag är väldigt skrockfull. *peppar peppar*
19. Jag använder fortfarande en jacka från H&M som jag köpte i högstadiet.
20. Jag är väldigt bra på att köra bil.

Shit vad svårt det är med 20 stycken! Jag utmanar Fia, Sara, och Maria!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag inser hur lika vi är! :D jag skulle svara samma på fråga 1,3,4,6,11,13,16,17,18,19,20 :D:D

2010-09-19 @ 10:09:09
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0