Vad pysslar ni med?

Ja, alltså förutom att hänga i min otroligt coola och jätteintressanta blogg? Skärpning hörrni. Ni skall ingen annan blogg hava. Så säger Bibeln. Aiight?

Jag har blivit mogen och insett att min enorma morgontrötthet hänger ihop med min enorma kvällspigghet(läs tvångstankar om att titta på tv i flera timmar istället för att sova), och ska därför försöka somna innan den officiella spöktimmen drar igång. Men, eftersom jag suttit vid datorn och besökt alla andras bloggar, så har jag två maskiner tvätt att hänga innan jag kan nanna kudden. Attans att jag är så himla bra på att skjuta upp allt jämt.

Gäsp eller krampaktig stroke? Trött är jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0