Vilken j*dra smäll!

Livlig unge + pedagog = Aj som f*n. Första blåtiran jag fått faktiskt, och jag trodde inte att jag skulle få den på jobbet!

Dagen har gått i samma tecken. Synapserna måste ha tagit semester, för hjärnan är som gröt. Jag har jobbat heltid hela veckan utom måndag, och det är jag inte van vid! ;) Efter en heldag på jobbet for jag ut till stallet, där jag hittade en sönderbiten häst. Hans nya polare är tydligen inte så snäll, så idag fick han flytta in i ett annat stall. Där fanns det såklart ingen färdig box, så jag fick köra in ett par kärror spån och fixa med lite annat. Det som skulle ta en timme tog två, och Henki var tvungen att ställa in alla sina kvällsplaner. Sorry liksom.

Det som känns bäst med sådana här dagar, är att jag vet att de inte kommer så ofta. *peppar peppar* Nu håller vi tummarna för att fredagen blir bra!


A just de.... Henki har fått ögoninflammation igen också. Lite mer av dagen som gått "bra"! :)

Kommentarer
Postat av: Soff

Snygg ögonskugga! Blir det gult till på lördag kan jag låna ut en bra färg till dig ;) Får herrn gå ut med ögoninflammation?? Kramar o krya på ögat.

2010-09-30 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0