En tom låda...

...är ungefär känslan som beskriver mig idag. Jag visste att jag kunde vara trött, men jag har glömt att det var såhär illa! :) Jag öppnade avdelningen idag, och har hand om en inskolning vilket tar lite mer fokus.

Som tur var slutade jag i lagom tid för att hinna till Harrys nya dagis och vara med de 20 sista minutrarna där. Kanske inte världens bästa avdelning, men det blir nog bra. Det sköna är att få åka hem tillsammans, och ha hela eftermiddagen kvar! Men, när vi kom hem så var vi helt tomma alla tre, så efter lite mellanmål så blir det lite film och att bara ta det lugnt. Orkar inget annat!

Det börjar bli dags att köpa lite mer gravidkläder också. Jag ska hämta min kasse med kläder från C imorgon, och sen måste det nog kompletteras med några byxor till. Allt sitter ju trångt nu, fast jag har fortfarande mina vanliga jeans - och det tror jag inte att jag kunde i vecka 17 med Harry... Måste läsa gamla bloggen och kolla! (Läste, och tydligen började jag med mammajeans i vecka 15 så då är det inte så jättestor skillnad!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0