Henki stånkade häromdagen:

"Hur orkar du vara gravid när det är såhär varmt?"

Ja... Hur farao orkar man? Och jag är inte ens "mycket" gravid än, men blir ju trött för minsta lilla. Som tur är så jobbar jag ju såpass lite (75%) så att jag har lite ork kvar när jag kommer hem. En vanlig dag kommer jag att jobba exempelvis en tidig: 7.15 - 13.30 eller en sen: 11-17. Skitjobbigt... :)

Så fort jag får arslet ur vagnen (är så trött jämt, så nu är det nog dags för järntabletter) så ska jag ladda in kort från den väldigt trevliga middagen igår och även lägga upp lite annat skoj. Men, just nu känner jag mig bara som en flåsande hund med tungan nere vid knäna.

Haha! Googlade "hot dog" för att få fram en varm hund, men det blev något helt annat! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

taskig bild!!!! :(:(:(:(:(

2011-09-18 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0