Jag är bortskämd

Inte så lite heller.

På skoj brukar jag reta min syster för att hon fortfarande bor hemma (eftersom hon precis tog studenten så är det inte så konstigt) och kan maxa mamma- och pappahjälpen. Skjuts hit och dit (Innan hon tog körkort. Har jag berättat det förresten? Superduktig och klarade det på första uppkörningen! *stolt*) och lite extrapengar när man behöver. Skitlyxigt! Och lite fuskigt när en annan köpt hus och stretar med ekonomin.

Men hallå! För alla pengar i världen, och skjuts hit och dit, så får ju jag så mycket annat! Väldigt mycket annat! All hjälp med Harry är ovärderlig. Den här veckan avstod mamma och pappa från att resa bort så att jag kunde börja nya jobbet. Passa barnbarnet (som dessutom blev sjukt och "extra" kul att vara med...) och fixa lite här hemma inför kräftskivan istället för att stanna en extra vecka i Barcelona. Eh? Dessutom ställer de upp med noll och ingen tvekan när vi behöver en hand annars. Mamma "råkar" dessutom väldigt ofta hamna på PoP eller någon annan klädkedja som "råkar" ha rea, och kommer hit med kassar fyllda med precis vad som behövs i den lilla garderoben.

Så, jag ska genast sluta att klaga - jag har världens bästa föräldrar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0