Köpfrossa på Me&i-party

Innan jag knallade över till grannen på partaj så frågade jag Henki (på skoj) vad jag hade för köpgräns, och han svarade 0 kr... :) Jag översteg bara gränsen lite! :P

Var TVUNGEN att köpa ett par sådana här byxor, för de har vi haft förut och de är så fina!
velourpants with pockets
Sötaste kycklingtröjan:
peekaboo chicken
Skön jacka/tröja nu till hösten:
sweatjacket
Självklart var jag ju tvungen att köpa en fin body till "mini" i magen:
autumn body
Jag hade även kunnat köpa (men fick helt enkelt hålla mig!):
pants with paw at back
veloursweater with rabbit
yogapants

Otroligt fina kläder i den här kollektionen! Kolla in mer på Me&i's hemsida, här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0