Nu laddar vi för helgen!

Efter att ha varit sjuk i 2 dagar, och legat hemma med filten över mig (med Greys Anatomy säsong 3 på datorn visserligen...) så kör vi som vanligt igen sista arbetsdagen den här veckan.

Harry har varit på nya dagiset själv hela veckan, och i måndags gick lämningen jättebra. Dagarna som följde har gått sisådär... En del gråt, och trots att fröken sa "du får ringa och kolla hur det går sen vet du" så känner jag att jag måste lägga band på de här hormonerna. Klart ungen blir stressad när jag är stressad. Igår gick det i alla fall lite bättre, och idag hoppas jag på NOLL gråt. Ok, Harry? ;)

Imorgon hade vi planerat att åka till Lillerud, men det är sista motordagen på gamla flygplatsen och vi vill ju hemskt gärna att pappa Henki följer med - så då får vi åka till Lillerud på söndag istället. Lite kaninhoppning, agilityuppvisning, ponnyridning, kossor, grisar och andra djur står på programmet. Jag ville ha en bild från Lillerud till det här inlägget, och googlar man "Lillerudsdagarna" så kommer det upp en hel del kända ansikten! Till exempel det här söta:

Harry på Lillerud 2009. Pytteliten! ♥


När Henki är på motordagen så passar vi på att åka hem till mina föräldrar. "Jag måste få lite Harry! Och Johanna såklart..." sa mamma och försökte låta övertygande om det sista. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0