Åh nej!

På julafton kommer inte bara alla i min familj hit och lunchfikar, utan också Henriks - vilket resulterar i att vi blir ca 15 personer. Mysigt! Min familj stannar kvar sen och firar här, medan vi firar med Henkis familj på juldagen.
I alla fall.... När jag inventerade mitt porslin inför detta, insåg jag snabbt att det är omöjligt att få till en snygg dukning med 3 sorters färger på tallrikarna, och till fikat har jag knappt koppar till hälften... Så jag måste till IKEA och handla lite. Usch vad jobbigt... ;P
Eftersom jag är galen i vitt så blir det nog en servis i den här modellen:
FÄRGRIK Servis 18 delar, vit, stengods
En gullig kopp som denna blir nog bra, och kostar dessutom bara 15kr styck!
HURRIG Mugg, vit, turkos Höjd: 9.5 cm Rymd: 25 cl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0