Blod överallt

Harry vaknade och kom in till oss innan Henkis klocka ringde imorse, alltså var tiden på dygnet ruskigt tidigt, och jag fattade som vanligt inte så mycket. Han är dock supernöjd med att se på film på bärbara datorn tills mamma behagar vakna och gå upp, så jag ska inte klaga... :) Idag gick vi upp strax innan 9, och när jag tände lampan fick jag en smärre chock! Jag hörde att Harry grät till inatt men det var bara ett litet gråt och sen inget mer så jag kollade aldrig till honom - men antagligen har han pillat sig i näsan så att det gick hål för hela ansiktet från näsan och neråt, och ena handen, hade torkat blod på sig... Det var för mörkt i sovrummet när han kom imorse för att jag skulle sett det (utan linser dessutom), men det kändes ändå inte alls bra att jag missade det! :(

Julmafioso ♥

Idag är han lite gnällig, men har ingen feber. Kanske är något på gång, eller så är han bara lika trött som sin mamma. Jag glömde bort att man precis som av Bricanyl blir lite hispig och får hjärtklappning av Mollipect (det är ju därför Harry aldrig får det precis innan han ska sova...) så det sista jag gjorde var att ta en sista dos innan jag lade mig. Jag kollade på klockan för sista gången runt 04 mellan hostattackerna (medicinen löser ju slemmet mer effektivt än tidigare så jag fick sova halvsittande ändå...), och sen vaknade ju Harry strax innan 6. Tröttheten idag är värre än på länge, men som tur är så kommer mina tjejer hit på lite fika och skitsnack och det är precis vad jag behöver! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0