Brist på lockande rubrik

Vaknade med känslan "jag vill att det ska bli kvällen så jag får sooooova", och det är aldrig roligt. Dagarna blir så långa då. Idag har jag verkligen ingen ork alls! Tanken var att jag under förmiddagen skulle ut och handla julmat, för att sedan åka till barnmorskan klockan 13, och sen hämta Harry på förskolan. Nu tror jag att det får bli att sova ett par timmar och sen handla tillsammans med Harry i eftermiddag istället. Då kan jag krascha i soffan lagom tills att Henki kommer hem från jobbet. :)

Innan jag somnar ska jag ringa Försäkringskassan och kolla om jag får några pengar på fredag... Det står ingenting om det på "min sida" och då blir jag lite orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0