En verklig jämförelse :)

Harry i magen vecka 36 till vänster, och lillebror i magen vecka 35 till höger. Det känns att magen är mycket högre och bredare den här gången, och det syns verkligen på bilden! Jag känner också att ju mer den sänker sig, desto bättre mår ryggen - vilket kanske också hör ihop med varför jag inte alls hade ont med Harry.

In the making i lördagskväll. Hur mycket vaselin vi än hade på, så lyckades jag bli några hudflikar mindre när den kom av. Hur ska jag klara av en förlossning när jag skrek väldigt fula ord till Henki när han tog loss gipsmagen? :)

Jag rekommenderar verkligen att göra en sådan här avgjutning - det är häftigt att ha kvar en alldeles egen 3D-bild av magen efteråt! Trots att man tar många bilder, så blir det aldrig samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0