Jul 2011

Efter att ha bakat, pysslat och fixat med glädje och längtan i flera veckor, så rann liksom julkänslan av mig när snön försvann. Att åka över Ängebäcksängarna och bara se grönt gjorde mig nästan lite ledsen... :( Tur att vi hade en väldigt mysig julafton och juldag ändå!

Direkt på morgonen ska julklappen i strumpan öppnas!

"Fuffes" klubbhus är favoriten!

Julfin onge! (enda kortet där han står still, och så blir det toksuddigt!!!)

Lunchfika med alla familjerna. Det går att klämma in 14 personer runt bordet! efter fikat åkte Henkis familj till hans föräldrar, medan mina stannade kvar och firade hos oss.

Julbordet minus det varma som stod på en annan bänk :)

Lite Don Corleone-känsla på Harry i hatt och ny badrock :)

Morbror "Kayje" fick uppgiften att skruva ihop nya garaget

När Harry domnat av för kvällen satt vi andra och spelade spel och moffade godis. "Familje-Alias" är verkligen att rekomendera!

På juldagen kom tomten hem till fammo och faffa!

Klart tomten ska ha hjälp att dela ut klapparna :)

Sen glömde jag visst att ta mer kort, men vi åt gott och åkte hem med två stora kassar med julklappar (95% av dem till Harry såklart!) Populäraste julklappen är definitivt ett batteridrivet tåg från Brio som nu följer med överallt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0