Och så lite...

...febrigt barn för att sätta pricken över i'et på en lång dag med massivt ryggont. På bara en halvtimme så blev han plötsligt glansig på ögonen, trött och väldigt ledsen, och visst hade han 39 graders feber.

Men, när jag frågade om vi skulle se lite Chuggington innan läggdags, så sa han "Nee mama. Harry ova..." (sova) och ville gå och lägga sig både tidigare och alldeles frivilligt (vilket a l d r i g händer annars). Väl inne i sängen så la han sig, och sa åt mig att sitta på stolen bredvid honom. Jag klappade honom i håret som jag gjorde när han var pyttebebi, och så somnade han. Älskade unge! ♥

>
Den framtida lille grävmaskinisten :)

Kommentarer
Postat av: ulli

Stackars Harry! Hoppas han kryar på sig snabbt!

2011-12-05 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0