Snart dags att bli orm igen

Efter lite påtryckningar från min mamma insåg jag(!) att jag behöver ett par nya glasögon. Jag har inte använt mina glasögon sedan Harry kom, och de är dessutom såpass trasiga att de bara har en skalm och styrkan är inte ens i närheten av vad den ska vara. Nu när jag snart ska upp mitt i natten och amma och byta bajsblöja kan det ju vara smidigt att se i vilken ände av ungen jag ska göra vad...

Som tur är så har Specsavers just nu kampanj på synundersökning för bara 1 kr, så jag fick passa på att slå till helt enkelt! Glaset ingår i priset för bågarna, och det fick bli ett par sådana här:

UNISEX 285 glasses
Väldigt enkla, ljusa och de smälter bra in i ansiktet, och eftersom jag bara ska använda dem här hemma (och efter förlossningen) så spelar det egentligen inte så stor roll. :) Det fantastiska priset blev totalt 596 kronor - och det är det ju värt! :) Perfekt pris för mig som är sjukskriven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0