Vecka 35

Hej vad det går! Haha! Nu är det minsann bara 6 hela veckor kvar (och inte en sekund mer, hör du det därinne!) och just idag så har jag en liten energitopp. Idag räckte det med att få gå upp och se ett väldigt vackert luciatåg på tv för att jag ska hamna i rätt stämning för dagen - skönt! Kan ju vara kul med lite positiv graviditetsläsning för er också för omväxlings skull... ;P Just idag mår jag än så länge också ganska bra i ryggen, så jag orkade bära Harry till bilen imorse, och det behövde han. Han lutade sitt huvud mot min axel och blev helt lugn. Älskade unge! ♥

Kaggen!

Nytt för veckan är att jag fått en supertunn liten hormonrand. Med Harry kom den redan i vecka 30. Jag känner också av att bebben håller på och "tränger ner" och fixerar sig, för det ilar och trycker något djävulskt ibland - men jag vet ju vad det är och att det är något BRA. :) Hos barnmorskan konstaterades att huvudet är neråt men fortfarande rörligt. Mitt blodtryck är som med Harry: toklåga 100/60. Mina järn- och blodsockervärden är alltid desamma och absolut lagom.

Jag har en sanslös bebislängtan som jag vet att jag inte hade förra gången. Nu vet man ju vad som komma skall, och jag kan knappt vänta tills jag får den där lilla grodan på bröstet och får klappa lite på rumpan. Så mysigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0