10 år

Ja, så länge har vi varit tillsammans, min Henki och jag. Januari 2001 var jag 17 år gammal och hade som mest varit tillsammans med någon i några månader. Jag följde med mitt ex på en fest, där jag träffade en kille vars lillebror jag gick i parallellklass med på högstadiet. Han var nykter och körde sina polare; ett helt hockeylag, och vi satt i soffan och snackade en stund. Varken mer eller mindre. En vecka senare tog jag modet till mig och skickade ett sms, och på den vägen är det.

Vi har alltid varit väldigt lika, och haft samma värderingar. Ingen av oss är hetsig och slänger ur sig saker som den inte menar, utan vi kan tjafsa lite men sen är det bra. Vi har alltid haft en grundtrygghet i vår relation. Tidigt i förhållandet behövde inte prata om hur vi kände, eller om vi var ihop eller inte - utan det blev så och så var det. Vi har också en stark respekt för varandra, och även om det låter hårt ibland så är det aldrig på riktigt. Vi har också alltid haft väldigt roligt tillsammans. Kunnat skratta ihop, och vara avslappnade. Vi har många gemensamma intressen, och har alltid låta den andres intressen få finnas kvar. Perfekta för varandra helt enkelt!

10 år går väldigt fort när man har roligt, och jag kan inte tänka mig någon annan att dela livet med!

Unga och nykära ♥ (kort taget på ett foto i en ram...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0