Buzzadorkampanj: Cliniderm


Cliniderms anti-age hudvårdsprodukter är resultatet av ett gediget forskningsarbete och många timmar i labbet. Produkterna är anpassade för det torra och växlande nordiska klimatet, och för att skydda huden mot ålderstecken och den stress vi utsätter oss för genom vår moderna livsstil. (Cliniderm)

Jag har använt Cliniderms ansiktstvätt, dagkräm och "age delay serum" i en vecka nu, och kan konstatera att jag är mycket nöjd. Alla tre produkterna är väldigt dryga, har en lätt parfymering som doftar fräscht och känns väldigt lätta på huden. Eftersom jag är ute mycket så trodde jag inte att den lätta dagkrämen skulle passa min torra hud, men jag har inte känt någon skillnad mot förut (och då smorde jag mig ibland med idominsalva!).

Inom kort kommer jag att ha en tävling, där 4 läsare kan vinna varsitt paket med produkter - så håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0