Dag 12: I min handväska

*Dag 12 kommer nu, för jag hade tidsinställt inlägget men missat att det stod januari 2010, och inte 2011... Bra jobbat med kalenderuppdateringen, Blogg.se....

I många år har jag dragit runt på stora handväskor som har innehållit allt från nycklar till nödproviant för ett mindre land. När Harry kom så hade jag mina saker i hans skötväska, men när han växte ur den så orkade jag inte dra runt på en stor handväska igen. Det räcker med 15 kg bebis! Just nu har jag en miniväska som endast innehåller det absolut viktigaste:

Väska - 100% Polyureten
Nästan en sån här...

Den innehåller:
♦ Ipren
♦ Plånbok
♦ Jobbschema
♦ Lypsyl
♦ Kvitton

Mer än så behöver man inte ha med sig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Å nej! Du är i fatt! ;)

2011-01-02 @ 22:18:31
URL: http://sofiasfixide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0