Dag 18: Ett pinsamt ögonblick

Jag är inte den som direkt skäms i första taget. När jag låg näck och visade hela härligheten och lite till för en massa människor när jag födde barn så försvann liksom den där gränsen för vad som är skämmigt och vad som inte är det. :)

Om jag skäms och tycker något är pinsamt, så gör jag det oftast i långt i efterhand. Jag kan inte förstå hur jag kunde vara med och dansa i musikalen på högstadiet - för jag kunde varken dansa eller komma ihåg stegen. Roligt när det varade, pinsamt såhär i efterhand. Jag kan inte förstå att jag var så efterhängsen på några killar under gymnasietiden - för de var inte alls intresserade av mig (åtminstone inte lika mycket) utan var nog mest artiga. Skitkul då, men väldigt pinsamt såhär i efterhand.

Ja, ni förstår hur jag är. Om några år kommer jag säkerligen tycka att det är jättepinsamt att jag hängde ut mig och mitt liv på Internet - men den dagen den sorgen! :)

Dansbild
Musikal var inget för mig... :) Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0