Dag 21: Mina dåliga sidor

Här har vi ett inlägg som kan bli hur långt som helst. En av mina dåliga sidor är nämligen att jag är väldigt självkritisk. ;)

Jag har dåligt självförtroende, och är alltid först med att säga att jag är den som gjort fel. Detta innebär också att jag överanalyserar. Allt. Jämt. Alldeles för mycket. Alldeles för länge. När jag överanalyserat så gillar jag också att hetsa upp mig över det jag gjort, och bli väldigt känslosam - och inte på ett bra sätt. Är jag inte underbar? :)

Förutom dessa fina egenskaper, så är jag också ganska svartsjuk. Jag är konflikträdd. Jag är en pessimist. Jag är en besserwisser och väldigt envis. Jag är lat. I could go on...


Yngre, smalare men med samma dåliga sidor :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, var inte så självkritisk sötskrutt! Jocke kallar mig lat. Jag kallar mig bekväm :) Puss

2011-01-12 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0