Dag 26: Mina rädslor

Innan jag fick barn så var jag mest rädd för spindlar, insekter och andra småsaker. En gång i tiden var jag också riktigt rädd för att åka hiss, men alla turer med barnvagn tok kål på det!

Nuförtiden är jag mest rädd att något ska hända med de jag älskar. Döden spelar stor roll i mina rädslor, och jag tänker alldeles för ofta på "vad som kan hända". Jag har också blivit mer rädd om mitt eget liv sedan jag fick Harry.
Innan slängde jag mig upp på vilken häst som helst, tyckte att det var kul att köra bil fort och chansade lite med försiktigheten. Nu tänker jag att Harry ska ha kvar sin mamma, och tar det lugnt. Tänker efter före.

Jag är fortfarande väldigt rädd för spindlar och insekter, och det äckliga med dem är att de bara dyker upp och sen vet man aldrig riktigt var de tar vägen. Jag tycker heller inte om hur de ser ut eller låter. Blä. *ryser*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0