TÄVLING: Gåvobox från Cliniderm

Genom kampanjen för Buzzador och Cliniderm, så har jag 4 st gåvoboxar för er läsare att tävla om! Det är väldigt enkelt; ni går in på Cliniderms hemsida och letar upp svaren på frågorna, och mailar dem till mig. Buzzador ville att ni även skulle skriva en motivering för varför just ni ville vinna - men jag vet ju hur ni är med kommentarer och sånt, och då kommer ni inte att tävla era fegisar... (Jag hatar också att behöva klämma ur mig varför...) Jag gör istället så att jag lottar bland dem som svarat rätt! Jag har inte en babbelimard läsare, så de som tävlar har stor chans att vinna eftersom det är 4 paket. Ok? :)


Gåvoboxen innehåller: Active Protection Day Cream, Age Delay Serum, Ultra Soft Cleansing Milk, Barrier Repair, Optimal Strength Night Cream, Ideal Balance Skin Tonic. 6 produkter!


Frågor:

  1. Vilka är de vanligaste problemen med huden kring ögonen?
  2. Vilka är hudens två viktigaste skyddsbarriärer?
  3. Ansiktsrengöringen har två syften, vilka?

Gå in på Cliniderms hemsida och hitta svaren. Maila dem sedan till [email protected]. Glöm inte att skriva dina fullständiga uppgifter (så att jag kan skicka boxen till dig)! Tävlingen pågår till den 24 januari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0