Här händer det rätt mycket!

Idag mår jag om möjligt sämre än vad jag gjorde igår, och har sovit hela dagen. Helt utslagen... Som tur är så var ju älskade mamma inställd på att ha Harry hela veckan eftersom jag skulle jobba, så hon är här och har hand om honom när Henki är på jobbet. Som sagt, hur skulle jag klara mig utan henne? :)

Så, för mig händer det inte så mycket - men det gör det för Harry däremot! På en vecka har han gått från att säga enstaka ord, till att plötsligt kläcka ur sig "titta mamma blä" när han fick skräp på handen. What! Överallt är det nu "titta mamma" (mamma betyder också mormor) i kombination med massa annat! Som vanligt i äkta Harrystil; ingenting ingenting ALLT! Det ska bli spännande med resan till Gotland på söndag och få utforska nya saker tillsammans! ♥

Häromkvällen gjorde jag det ödesdigra misstaget att glömma kameran på en stol i trädgården... Det var den natten det regnade som aldrig förr, och nu ser bilderna man tar ut såhär:

Lite väl mycket mystik över dem för min smak! Imorgon får Henki åka till Elgiganten och införskaffa en ny... :)

Kommentarer
Postat av: Iris

Härligt att talet har "släppt" för Harry!! Vissa grejer kan man inte påverka utan det kommer när det kommer helt enkelt! :) O nu var det dags... :):)

2011-07-12 @ 22:16:58
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0