Huvud upp fötter ner

Högre krav än så kan man väl inte ha? :)

Idag vaknade jag pigg efter 3 timmars sömn (att sova till halv två på dagen gör susen för vakenheten på natten...) och har känt mig relativt frisk under dagen. Jag känner ju att det är en monsterbakterie som tagit över mig, för så fort jag rör mig mer än behövligt så blir det lite svårt att andas och sådär... :) Jag är nöjd i alla fall att jag är bättre!

Henki köpte en ny kamera idag, och det blev en:
Får plats i byxfickan, har tillräckligt många megapixlar för att fånga saker på bild, och kostade inte en förmögenhet!

På fredag ska han tillbaka och köpa:
'
Bärbar DVD att ha med i bilen till Harry på Gotlandsresan. Bilturen till färjan tar ca 6 timmar, och sen blir det ju en hel del bilåkning på ön, så då är det skönt att kunna ha lite film med som krishjälp om det är ett grinigt barn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0