Lagom tills....

...jobbstarten så ser jag till att bli sjuk. Perfekt! Det finns liksom inget alternativ än att gå till jobbet heller - när det faktiskt är jag som är vikarien! Ligger här nu i mina feberångor och har egentligen massor av tvätt, mat och planering att göra - men jag orkar bara inte just nu....

Var tog den här sommaren vägen? Vi har haft semester i 2 veckor nu, jag och Harry. Nästa vecka är han hemma med mormor när vi jobbar, vecka 29 åker vi till Gotland (läääängtar), vecka 30 jobbar jag sista veckan på gamla jobbet, och sen vecka 31 så börjar jag nya jobbet. Shit! Jag och Harry skulle haft vecka 31+32 tillsammans, men nu får han vara hemma en vecka med pappa, och en vecka med mormor och morfar istället. Han lider inte av det, men det gör jag! Det enda som glädjer mig är att vi redan i februari kommer vara hemma betydligt mycket mer tillsammans - och det är räddningen! Jag hade ju sett fram emot den här sommaren och all tid tillsammans. "Swooop" liksom, så var den förbi...

Sommaren 2010. Liten bebis i skrinda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0