Men hur konstig...

...kan man bli av att bli gravid? Vad farao är det som händer med kroppen? :)

Vattnet på jobbet luktar "gammal fukt" (typ gammal ishall ni vet). Jag har en enorm craving efter croissanter. De gillar jag inte ens i vanliga fall, och har kanske ätit en under hela min livstid. Hur kan man ha ett sug efter något man knappt ätit? :) Humöret svänger från gladast till argast på ett whiplashknak, och sen tänker jag stilla i mitt huvud "varför är jag arg om det här...?". Schizo! Jag knallar dessutom runt om dagarna med en enorm dödsångest. Tänk om jag dör. Tänk om något händer med de jag älskar.... Psykotiskt alltså, inte bara lite funderingar. Henki och harry åkte till vattenparken idag, och jag vankade runt på jobbet och försökte att inte vara helt hysterisk. Tänk om de kom hem och var drunka!

Äckligt och läskande...

Tur att karlskrället har älskat mig igenom knasiga perioder förut, och att jag har vettet att inte berätta detta för folk... ;P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjo! Kul att du har en blogg! "dödsångesten" kanske har smittat av sig från jobbet :p

Njut nu av din egna tid så ska du se att resten av familjen kommer hem snart, nöjda och trötta :)



//akkaHanna :)

2011-07-27 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0