Jag har rast i sängen...

... medan Henki lägger Harry, efter en hel dag av "maaaaaammmaaaaaaaa" som efterföljs av gråt och annan idioti. Just nu handlar allt om att få saker på sitt sätt, men problemet är bara att han inte vet vad han vill - och då blir allt jättetokigt.

Jag - Ska du äta upp smörgåsen?
Harry - *gallskriker*
Jag - *tar smörgåsen och börjar gå mot köket*
Harry - *gallskriker*
Jag - Ska du ha smörgåsen?
Harry - *nickar*
Jag - *lägger ner smörgåsen på bordet igen*
Harry - *gallskriker*

Efter hundra olika sådana här scener under dagen blir man lite lätt trött... Som tur var rundade vi av med pizza och bad i poolen - alla i familjen är glada och nöjda! Vi handlade lite på Toys´R´Us förut, och Harry fick en liten vattenpistol som han gladeligen siktade på oss andra. Som tur är låg vattenslangen nära till hands som försvar... :)

Naken, i trädgården, lekandes med vatten är standardsysslan just nu!

Kommentarer
Postat av: Iris

UUhhh de e inte kul de där!! Theo är ju som du förstått likadan just nu. Efter några veckor blir man lite lätt schizofren...

2011-06-30 @ 07:03:53
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0