Spiralen

Jo men ni vet ju också - en sak händer aldrig ensam - vare sig det är positivt eller negativt. Händer det en grej så kommer det alltid mer och sen är spiralen på uppgång! Lagom till att hunden ballar ur totalt (hon har nu även bäddat sönder sina dyra säng och kissat i den - psychohund!) så går bilarna sönder. Alla bilar utom min. Lagom tills att skatteåterbäringen trillar in så kommer utgifterna - alltid! :) Henki är i upplösningstillstånd men jag orkar inte engagera mig... Fixar det sig inte, så ordnar det sig!

Men!
På minde än en vecka så har också två små pyren kommit till världen, och inte vilka som helst utan mina bästa vänners pyren! ♥ Min kära vän C fick en son förra torsdagen, och imorse klämde S & J ut sin flicka! Så fina! Det är inga webbisar, så ni får hålla tillgodo med en bild på min guldklimp, här bara någon timme gammal:

Det är något speciellt med nyfödda bebisar. Så otroligt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0