Buzzadorkampanj: Pepsodent White Now


Just nu deltar jag via Buzzador i en kampanj för Pepsodent White Now. De flesta har väl sett reklamfilmen med tjejen som flyttar, och behöver hjälp att bära. Efter att ha borstat tänderna med Pepsodent White Now går hon ut på gatan, och alla killar stannar till och hjälper henne.... ;)

Fungerar det då? Jo. De är smarta på Pepsodent. Produkten heter White Now - inte White Forever. På baksidan av tuben kan man snabbt läsa "whiteningeffekten är temporär". Den fungerar, utan tvekan! Jag såg definitivt en stor skillnad! Däremot känns det inte som en produkt jag vill använda varje dag, eftersom något i tandkrämen får mina tänder att bli vitare på mindre än en minut... Snarare är den väldigt bra till de tillfällen man vill vara extra "fin".

Jag tycker absolut att ni ska köpa en tub och prova själva!

Kommentarer
Postat av: Soff

Säkert klorin i den. ;p Kramar!

2011-05-05 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0